Nora's värld

Alla inlägg under april 2013

Av Nora - 6 april 2013 16:42

Jag vill inte vara med mer min vän, jag ser vad du gör jag hör dina ord jag vill inte va med mer nej, ta mig härifrån ge mig värme och ljus låt inte kylan bestå jag vill inte va med mer.
Jag ser vad du gör jag hör dina ord, jag vill inte va med mer min vän, min vän.


Läs Hela: http://svenskalyrics.se/ken-ring-robert-pettersson-instangd/#ixzz2Ph7VQSwb

 

 

Precis så känner jag just nu ! :(

Av Nora - 6 april 2013 13:55

Var till stan idag för att handla & se om jag hittade något snyggt att ha på mig nu när våren börjar komma men hittade inget tyvärr :( men när jag väntade på bussen hem så gick jag in på en affär som säljer barnkläder, barnvagnar och gick kände lite på barnvagnarna bara för att för köpa någon vagn och bli gravid kommer jag aldrig bli iaf så länge jag är tsm med Mr X & de vill jag vara hela livet men samtidigt vill jag ha barn innan jag blir för gammal.


Känns som jag skulle vilja göra slut bara för att jag ska få bli gravid å få vara mamma på riktigt men samtidigt känns de fel att göra slut bara för de.

Kanske ska förklara att Mr X hatar bebisar därav att jag inte kan få någon men samtidigt så har barn så de känns som de är mig de är fel på och att han skyller på att hatar barn/bebisar bara för att slippa att jag tjatar fast ja jag vet inte kan vara mitt dåliga självförtroende som spökar också .


Ska försöka att prata med honom och säga hur jag känner men har gjort de många gånger förut men har inte lyckas få honom att förstå hur jag känner. Han skyller bara på massor av saker bland annat min viktnedgång och min utbildning. De är kanske enklast att skita i de och göra slut kanske för då slipper jag tänka på de och gå vidare i livet.


Just nu skulle jag vilja ha en bästa vän som jag skulle kunna prata med allt om men nu har jag inte de så eller jo för de är Mr X så jag får prata med mig själv helt enkelt :( Vilket inte är de lättaste ska säga! Snart dör tfn och jag är inte hemma än så de är bäst jag slutar skriva nu så den inte dör innan jag är hemma.


Skriver av mig mer sen tror jag...

Presentation

Nora är jag, bor någonstans i Sverige och skriver om mina tankar & funderingar i livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards