Nora's värld

Alla inlägg under september 2013

Av Nora - 29 september 2013 10:38

Jag vet att de har blivit ett långt uppehåll men har haft lite annat för mig..  Som jag inte tänker att ta upp här just nu.. Jag har nyligen blivit aktiv på facebook igen >_< Men jag har inte funderingar kring min gastric bypass som jag var tvungen att få svar på så jag gick med i en av dom grupperna se om jag får något svar på dom. Men någon av min läsare kanske vet svaren frågorna och funderingar är;


Är det någon som vet om man någon som inte klarar att gå ner sin övervikt trots en operation?


Finns någon som vet om man kan töja ut magsäcken igen av man äter?

 

Om man tycker sig äta för mycket kan man gå tillbaka och äta 2 dl igen. vissa dagar Jag äter som en normalviktig människa och de känns som de är alledels för mig men samtidigt blir jag mätt på de men jag går ändå upp i vikt och i mått...


Tacksam för svar! :)


Nä nu ska jag väcka Tobbe så vi kan umgås lite innan han ska till jobbet :D

Presentation

Nora är jag, bor någonstans i Sverige och skriver om mina tankar & funderingar i livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards