Nora's värld

Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av Nora - 8 augusti 2012 20:30

Åh nu har jag tappat 30 kg och vad de känns annorlunda att vara -30 kg minadre än för bara några månader sen..  Ibland skulle jag vilja att  de skulle gå fortare att gå ner i vikt men de kan vara bra för då hinner både huvud och kropp med ... men ska komma igång med min träning mer nu när jag orkar göra mer än innan... 

Av Nora - 8 augusti 2012 13:52

igår när jag och Mr X skulle gå och lägga oss så kunde jag inte dölja min tårar längre. Jag hade försökt att döja för hoonom hela dagen men då gick det inte jag låg och grät och grät och till slut frågade han mig om alla dom sakerna jag hade funderat på ( se inlägget nedan),


bland annat om jag fortfarande vile gifta mig och adoptera barn fortfarande och då vågade jag säga att det ville jag inte och att jag ville känna att jag trivs här hemma först innan det blir något bröllop. För jag trivs verkligen inte här hemma tycker de är skbbigt och fult allt här hemma och vi har saker överallt som jag inte förstår varför vi har överhuvudtaget! Så vi bestämde att först och främst göra fint här hemma både inne & ute och sen får vi se hur jag känner inför bröllop och adoptera (som jag vill men inte kan eftersom han är för gammal för att adoptera tyvärr *snyft*:(( )


Nu mår jag mycket bättre efter att pratat om allt jag känner och hur jag har mått nu är jag mycket gladare!

Presentation

Nora är jag, bor någonstans i Sverige och skriver om mina tankar & funderingar i livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards